بلوک ترمز ویتارا

در این نوشته قصد داریم به بررسی سیستم ترمز خودرو ویتارا  بپردازیم. در مورد سیستم ترمز خودرو ویتارا نکات قابل اهمیتی وجود دارد که در ادامه بدان می پردازیم.

تکنولوژی الکترونیکی مدرن بکار رفته در سیستم ترمز ویتارا ، این اطمینان را به راننده میدهد که در هنگام رویارویی با یک مانع به راحتی شرایط را تحت کنترل در آورد، چرا که به منظور کارایی بیشتر سیستم ترمز جنسیس از تکنولوژی ESP استفاده شده است.

در واقع این تکنولوژی هماهنگ کننده سیستم ترمز ای بی اس ویتارا ، حسگرها و موتور خودرو می باشد. و هنگام شرایط اضطراری به صورت اتوماتیک سیستم ترمز ویتارا و سایر تجهیزات را بسیج کرده تا راننده کنترل خودرو را از دست ندهد.

در این انیمیشن کوتاه و جذاب ، عملکرد ترمز ای بی اس خودرو ویتارا به نمایش گذاشته می شود به گونه ای که در قسمت اول، عملکرد خودرو ویتارا بدون ترمز ای بی اس و در قسمت دوم ، عملکرد خودرو سوزوکی ویتارا مجهز به سیستم ترمز ای بی اس در برخورد با موانع قابل ملموس می گردد.

 

 

 

سیستم ترمز با پشتیبانی رادار در خودرو سوزوکی ویتارا ، بصورت دایم فاصله از خودرو جلو را اندازه گیری میکند و در مواردیکه احتمال برخورد وجود داشته باشد به علاوه بر هشدار به راننده ، به صورت اتوماتیک اقدام به ترمزگیری به میزان لازم می نماید.

 

 

 

Need Help? Chat with us