بلوک ترمز جنسیس

در این نوشته قصد داریم به بررسی سیستم ترمز خودرو جنسیس بپردازیم. در مورد سیستم ترمز خودرو جنسیس نکات قابل اهمیتی وجود دارد که در ادامه بدان می پردازیم.

تکنولوژی الکترونیکی مدرن بکار رفته در سیستم ترمز جنسیس ، این اطمینان را به راننده میدهد که در هنگام رویارویی با یک مانع به راحتی شرایط را تحت کنترل در آورد، چرا که به منظور کارایی بیشتر سیستم ترمز جنسیس از تکنولوژی ESP استفاده شده است.

در واقع این تکنولوژی هماهنگ کننده سیستم ترمز ای بی اس جنسیس ، حسگرها و موتور خودرو می باشد. و هنگام شرایط اضراری صورت اتوماتیک سیستم ترمز جنسیس و سایر تجهیزات را بسیج کرده تا راننده کنترا خودرو را از دست ندهد. در ادامه شما را دعوت به دیدن تست این سیستم در دنیای واقعی می کنیم.

در واقع سیستم پایداری الکترونیک جنسیس (ESP) یک برنامه جامع حفظ تعادل و ایمنی خودرو در رویارویی با موانع حین رانندگی می باشد. که شامل ترمز ای بی اس (ABS) جنسیس ، سیستم تقسیم نیروی ترمز (EBD) جنسیس ، سیستم کمکی ترمز جنسیس(BAS)، سیستم کنترل نیروی ترمز در هنگام پیچیدن( CBS) ، سیستم کنترل هرزگردی( TRC) و سیستم کنترل پایداری (ESC) می باشد.
جنسیس از ۴ دیسک در ۴ چرخ برای توقف بهره می برد . سیستم ABS و سیستم پخش نیروی ترمز EBD کمک زیادی به توقف جنسیس می کنند . دیسکهای ترمز در مدلهای V6 در جلو ۱۲.۶ اینچ و در عقب ۱۲.۴ اینچ می باشند . تعداد پیستون ترمز نیز یک عدد می باشد . در مدل V8 از دیسکهای بزرگتر و دو پیستون در هر چرخ استفاده شده است . در ادامه با مشاهده فیلم زیر که شبیه سازی سیستم ترمز جنسیس می باشد، اطلاعات بیشتری در خصوص ترمز خودرو جنسیس بدست خواهید آورد.

Need Help? Chat with us